Організація
спортивних секцій – це тільки частина заходів по розгортанню спортивно-масової
й оздоровчої роботи в ліцеї. Головне полягає в тому, щоб спортивні секції
проводили систематичні навчально-тренувальні заняття, щоб за певним планом
проходили спортивні змагання, товариські масові зустрічі, спартакіади, тощо.
Основна мета роботи спортивних
секцій – забезпечити високий рівень
здоров’я учнів, оволодіння спортивною технікою, виховання моральних та вольових
рис характеру, розвиток фізичних якостей (сили, швидкості, витривалості,
спритності) і на цій основі – досягнення високих показників в обраному виді
спорту. Все це обов’язково має передбачати навчання й тренування спортсменів
будь-якої підготовленості – від новачка до більш кваліфікованих.
Система
тренування у ліцеї передбачає відповідну організацію та планування. Тренувальні
заняття в спортивних секціях проводяться
три рази на тиждень тривалістю до двох годин. В ліцеї організовано секції з волейболу, пауерліфтингу і футболу. В цих секціях займається понад 60
юних спортсменів. Заняття проводять досвідчені тренери – Артюх О.І. і Косолап Є.М.
Складовою частиною системи тренування учнів, які займаються у секціях, є
систематичний лікарський контроль. Перш ніж приступити до занять у спортивній
секції учні проходять лікарське обстеження, під час якого визначається
можливість допуску до тренувань, встановлюється характер і ступінь тренувальних
навантажень, тощо.
Тренери
навчають фізкультурників самоконтролю, який звичайно не може замінити
лікарського контролю, але є цінним доповненням до нього. Під самоконтролем
розуміють регулярне спостереження спортсмена за станом свого здоров’я. Методи
самоконтролю прості й доступні кожному. При здійсненні його враховуються
самопочуття, сон, апетит, вага, м’язова сила, тощо.
Учні, які
займаються у спортивних секціях беруть активну участь і перемагають в
різноманітних товариських і офіційних змаганнях – обласні Спартакіади,
товариські зустрічі, турніри, тощо. Ці учні є найбільшими й найпереконливішими
пропагандистами здорового способу життя.
Немає коментарів:
Дописати коментар